Szablon wykonany przez Arianę dla Wioski Szablonów na podstawie szablonu Rewelacja. | X - licencja CC

piątek, 12 lutego 2016

Bedlington terrier - Loki i Holly

Jeszcze w listopadzie zamieściłam na moim fp ogłoszenie dotyczące poszukiwania psiego modela z Krakowa. Jedną z osób, które postanowiły nawiązać ze mną współpracę była Marysia, której rodzina prowadzi hodowlę niezwykle rzadkiej, ale przepięknej rasy, jaką są bedlington terriery. Umówiłyśmy wszystkie szczegóły i wyznaczyłyśmy datę spotkania. Trochę obawiałam się, że nie odnajdziemy się w tłumie, ale Marysia zapewniała mnie, że poznam ją po psie. I miała całkowitą rację. Tak uroczej owieczki po prostu nie da się przeoczyć! Po przywitaniu najpierw udałyśmy się na Zakrzówek, który marzył mi się już od jakiegoś czasu jako idealne miejsce na sesje. Pod tym względem również się nie zawiodłam - ten park jest niesamowicie urokliwy! Cóż mogę więcej dodać? Po prostu zapraszam do oglądania efektów naszej pracy.
Na początek Colacoda COME DANCE WITH ME czyli po domowemu Loki.











Po sesji na Zakrzówku "wymieniłyśmy" modela i razem z Colacoda DREAMING HOLLYWOOD czyli Holly wyruszyłyśmy do jednego z przepięknych, krakowskich parków - do parku Bednarskiego.






 Pięknie dziękuję hodowli Mushanga za współpracę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum